pátek 28. března 2014

Pracovně

(jak jinak) sem měla ve čtvrtek a v pátek. Zatímco ve čtvrtek jsem měla krátkou, která byla takřka vyčerpávající, tak v pátek na dlouhé to byla relativní pohoda ( a to jsme byly jen ve dvou).
Ve čtvrtek jsem ve velkém shonu odvezla Lucku na hudebku a vrátila se domů konečně najíst ( od rána jsem to nestíhala). Pak na nákup (lednice zela prázdnotou), pořešit to nejnutnější doma a po stáááášně dlouhé době cvičit. Měla jsem obavy, zda to dám, ale bylo to super a mrzí mne, že nemůžu chodit víc. Doma už na mne čekala Janička (dlouho jsem ji neviděla), která si půjčovala auto k paní, co jí rovná záda. Zase dostala zabrat, ale sama je spokojená, že se cítí líp. Tak jen kdyby ...
Pracovní pátek pokračoval i doma. Péťa byla jako vždy na brigádě a jelikož to tam mají s jídlem všelijak, dělal jsem ještě večer oběd na zítra, aby si mohla vzít s sebou.
Dost mě to moje dítě překvapuje. Na VŠ si našla další práci, už chodí na kurzy, no nestačím se divit, kde se to v ní bere ??? Ale jsem moc ráda, jak se snaží, moc bych jí přála, aby se jí dařilo a hlavně, aby jí to bavilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat