pátek 7. února 2014

Týden šestý

A máme tady únor

Pondělí  3.2.
Asi by se hodilo zhodnotit uplynulý měsíc v práci. No, jak to říct. Začínám si zvykat. Zhruba už vím co a jak. Spoustu toho ale ještě nevím. Za celý měsíc jsem se nesetkala s vyloženě negativní reakcí. Takže bych to shrnula, zatím dobrý.
Odpoledne má Lucka zase fimo, ale holky vyzvedává mamka Šárky. Já mám po dlouhé době "rande" se známou JV. Stíhám vyzvednout abonentky do divadla. Péťa odjela do Prahy. Navečer montežehlo. Lucka má rýmu, tak doufám, že to nebude nic horšího.

Úterý 4.2.
Práce dobrý. Pro holky na keramiku.
Konečně zase cvičit a světe div se, ono to jde.

Středa 5.2.
V práci zmatky, všeho moc, ale nakonec to stíháme.
Lucka má stále velkou rýmu, do školy chodí, ale nauku jsem ji odpustila. Ze školy se Šárkou k nám. Odpoledne ji vezu domů. Sousedka (skoro) konečně přinesla na opravu počítač. Peču štrůdl. Večer se vrací Péťa. Jana je stále doma nemocná, proto jedeme zase krmit zvířátka.

Čtvrtek 6.2.
V práci kolegyně, se kterými je pohoda i když jsou problémy. Dokážou to brát v pohodě a ještě mě povzbudit a vyřešit to k všeobecné spokojenosti. Nakonec se ukáže, že"závada není na našem přijímači :) " UFF...
Odpoledne rychle Lucku na hudebku, stejně přijde pozdě.Tak ještě nakoupit a doma něco poudělat.
A večer jdu zase cvičit.

Pátek 7.2.
Na dnešek byla v práci nahlášena vyjímečná situace. Takový přesun denních prací. Tohle bylo už před třemi týdny a chudák kolegyně, co měla noční toho měla hodně. Bylo rozhodnuto, že půjdu na odpolední, a tím doplním chybějící "ruce". Budiž, vůbec mi to nevadilo. Po dlouhé době jsem zase vstávala s Luckou, stihla si doma trochu pouklidit, zase Lucku vyzvednout ze školy a pak frčela do práce. No, co vám budu povídat. Tentokrát bylo všechno jinak a já tam vlastně byla skoro zbytečná. Ale to nevadí, taky zkušenost.
Navíc jsem vlastně i odpočinula, získala jsem tak nějak den k dobru i když jsem byla v práci.

Žádné komentáře:

Okomentovat