středa 26. února 2014

Naladěny nedělním výstupem

na Kozákov, jsme se v pondělí hned jak jsem přijela z práce vydaly s Luckou a Viki na prochajdu.
Krátkou, ale sluníčko a čerstvý vzduch, kdo by odolal. Šárka totiž nebyla ve škole a tak nebylo ani fimo.
Navečer jsem měla v plánu cvičení, ale stavila se Janička s Dankem, tak jsem cvičit nešla.
Večer jsem padla, asi nějaká jarní únava či co?

V úterý po práci zase prochajda s Viki, navečer pro holky na keramiku.
Cvičení nevyšlo, nejsou místa, nějak se nám to tady na maloměstě rozmáhá.
V práci jsem se tak nějak mimochodem dozvěděla, že už půjdu do směn, což teda nevím jestli je zpráva pozitivní, či negativní. Tak ji nebudu zatím řešit, ono se to nějak vyvrbí.
Taky už vím aspoň předběžně, kdy budu mít dovolenou.

A dnes, ve středu mám volno. A nějak nevím, co s tím. Užít si to? Likvidovat resty? Jít se projít?
No, uvidíme...Ráno jsem odvezla Lucku, zaplatila ji obědy, po dlouhé době pozdravila známé lidičky ve škole. Mám vyžehleno a jdu řešit , co dál.

Trochu jsem lenošila, trochu uklidila, dojela pro Lucku.
Dojela s Janou za naší milou paní doktorkou na RTG zad, když jí pořád bolí. pozitivní je, že nález na páteři je, ale ještě to není strašný. Potřebuje posílit svalečky okolo páteře a mohlo by se jí ulevit. Tak uvidíme.
A je večer, tak ještě napsat úkoly, připravit se na zítra a den volna je pryč.

2 komentáře:

  1. Volno? taky bych brala nějaké volno.... Tak jak sis užívala?

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda! Je fajn, že už mají v práci v Tebe důvěru :-) RTG zad, jak se to dá cvičením opravit, super!

    OdpovědětVymazat