pátek 31. ledna 2014

Týden pátý


Letí to, letí

Pondělí 27.1.
V práci s kolegyní o které jsem si trochu poupravila názor a to kladným směrem.
Po práci jsem vyzvedla Lucce opravené náušnice, vyzvedla Lucku z fima, kde je fakt spokojená a jela jsme domů. Péťa odjela na VŠ dokončit zimní semestr, tedy pevně  v to věříme.
Janičku skolila choroba úplně, musela zůstat doma na neschopence. Marodí u přítele.

Úterý 28.1.
V práci to začíná vypadat nadějně. Začínám být docela samostatná, hlavně po ránu. Nechci se chválit, to ne, ale už mám mnohem lepší pocit.
Lucka byla na keramice sama, Šárka je nemocná. O polední pauze byla byla u spolužačky Verči.
A já jsem dneska šla konečně po měsíci cvičit. Kupodivu to šlo. Sice jsem utahaná, ale spokojená. Jen tam byla spousta nových tváří.
Jediné, co mi skazilo náladu bylo setkání se známou. Má nemocného kluka, skoro dospělého a nemůžou zjistit, co mu je. A taky mi byl potvrzen názor, že Luccky učitelka na HV není úplně OK.

Středa 29.1.
V práci zmatek a chaos. Ale šlo by to i jinak, jen komunikovat. Mám se učit, ale jak, když na mě nemá nikdo čas. Ale za to, co jsem dnes udělala se stydět myslím nemusím. A to jsem šla domů skoro o hodinu dýl. Vyzvedla jsem Lucku na hudebce a hurá domů. 
Navečer ještě dojel taťka s Luckou Janičce nakrmit zvířátka.
Péťa stále neví výsledek poslední zkoušky.

Čtvrtek 30.1.
Hurá, hurá , hurá.
Lucka má samé jedničky, Péťa poslední zkoušku.
Chtěli jsme na kafe, ale bylo plno. Tak jsem aspoň koupila zákusky. Dobré byly, jen mě po nich nebylo nějak dobře. Takže jsem úplně totálně odpadla.
Taťkovi se rozbil mobil, můj naopak spravil.

Pátek 31.1.
A měsíc v nové práci mám za sebou. Tý jo, to byl fičák. 
Měla jsem domluveno, že půjdu domů dřív, když jsem včera byla dýl a Lucka má prázdniny. Jenže ve chvíli, kdy jsem se chystala odejít, bylo tolik práce a docela zajímavé a nové, kterou jsem ještě neviděla. 
Takže zase skoro o hodinu dýl. A honem rychle domů. Za těma mýma šikovnýma holkama.
Náladu kazí jen fakt, že Janička vyfasovala antibiotika.

2 komentáře: