čtvrtek 19. prosince 2013

Takový malý velký předvánoční dárek

Lucka šla ráno do školy. Vlastně sama chtěla.
Péťa přijela už včera, aby dnes mohla v sousedním městě k lékaři. Chtěla, abych jela s ní. Ráda.
Než přišla na řadu, stihla jsem si nakoupit. Lidí po ránu ještě málo, takže pohodička. Jen ta vlezlá zima...
Pak jsme se ještě šly podívat po botkách na ples, ale bohužel.
Vrátily jsme se do našeho města, vyřídily, co jsme potřebovaly tady a šly spolu na oběd.
O takhle úžasně stráveném dnu s prostřední dcerou se mi před časem ani nezdálo.
Odpoledne jsem vyzvedla Lucku, s tou jsme udělaly také drobné nákupy, viděly se při tom s Janičkou.
Stihla jsem upéct babičce vánočku. V pořadí čtvrtou, ale asi nejméně povedenou.
Péťa jela za přítelem. Když odcházela, dostala jsem i pusu na tvář.( Sice jsem si o ni řekla, ale dostala :)
Lucka zvládla i poslední flétnu a klavír v tomhle roce.
Takže dneska za mne, až na tu vánočku, jen samá pozitiva.
Lucka mi sice přinesla rozbitou náušnici, ale vzápětí mi oznámila, že si jde uklidit pokojíček.
Asi fakt dneska nějaké pozitivní erupce na slunci, které tedy není přes inverzi vidět.

4 komentáře:

  1. Tak snad bude pozitivní energii u Vás na dlouho! A samé krásné věci, jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  2. Samá pozitiva - moc gratuluju, jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  3. Také doufám v pozitivní energii snad dorazí i do Prahy :o)

    OdpovědětVymazat