úterý 31. prosince 2013

Poděkování

Chtěla bych poděkovat všem, co jste mne tady za ty tři roky navštívili. Všem, kdo si udělal čas a napsal komentář, protože z vlastní zkušenosti vím, že to není až tak jednoduché. Sama pročtu spoustu z vás, ale nepíšu. Někdy si řeknu, že potom, ale vlastně to je nikdy....Ale i všem, kdo jako já jen čte.
Spousta z vás mi nevědomky i vědomky pomohla v rozhodování, na spoustu z vás si vzpomenu v různých situacích. Jsem ráda, že vás mám. Většinu pouze virtuálně...Osobní setkání byla třešničkou na blogovém dortíku...
Bylo to prima, ale myslím, že toho bylo dost. V poslední době jsem se do každodenních záznamů vyloženě nutila. Měla jsem pocit, že píšu pořád to samé dokola. Pro mne to význam má, to jo, ale...
Nechci skončit úplně, ale moje zápisky omezím. Stane se tady z toho takový občasníček.

Přeju vám všem, kdo sem zabloudíte do nového roku jen to nejlepší.
Ať se vám plní vaše sny a přání, ať děláte jen správná rozhodnutí a potkáváte v životě jen samé hodné lidi. Taky štěstí a hlavně zdraví. Klid a pohodu a vše, co si sami přejet, aby se vám vyplnilo.
Prostě a jednoduše mějte se báječně.

11 komentářů:

  1. Držím Vám palce - ve všem:) A doufám,že občas zde na blogu dáte o sobě vědět.
    Přeji vše nejlepší v příštím roce.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Ivo, jsem jedna z Vašich stálých "šmíraček". Na blog jsem narazila úplnou náhodou, přes odkazy z různých jiných blogů, ale během roku se dostal mezi mé oblíbené a sleduji Vás pravidelně. Občas si připadám trochu nepatřičně, nahlížím Vám pod pokličku a neznáme se.
    Ale stylem psaní, postojem k životu, milou rodinou a vůbec - jste mně blízká, takže s dovolením budu nahlížet dále.
    Přeji všechno nejlepší do nového roku!! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko udělal jste mi radost. Klidně nahlížejte a nemusíte být anonymní :)

      Vymazat
  3. Ivi, doufám, že to s tvým blogem dopadne nejhůře jak s mým :-) Prostě chvilinku pauzička sem tam a pak zase pokračování:-) Vím, že to dá zabrat, ale určitě sama víš, že pak si svj blog pročítat zpětně je moc fajn! Takže Ti držím palce a doufám, že Ti blogování bude chybět a my se budeme zase kochat krásnými fotkami a tím, jak si žijete! Měj s ekrásně a šup tou pravou nohou do příštího roku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi i vám to správné vykročení. Taky toho máte hodně za sebou, tak už jen vesele kupředu. A blogování se nezříkám, jen trochu omezit.Takový týdeník ?

      Vymazat
  4. Ivo, tvé pocity naprosto chápu, také jsem podobnými stádii nechuti a pochybností procházela a občas procházím. Věřím, že nepřestaneš psát úplně, tvůj blog by mi moc chyběl! Hezký nový rok!

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj postoj chápu a doufám, že skutečně občas napíšeš. Do nového roku přeji tobě a tvým blízkým pevné zdraví a dostatečnou dávku štěstí - Zuzaa

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem taky jedna z těch, která pravidelně nahlíží, líbilo se mi, že všechno podstatné bylo shrnuto v pár řádkách. a fotky..to byla taková třešnička na dortu. Přeji vám do nového roku jen to nejlepší a budu se těšit i na občasníček.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný nový rok i tobě:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem na tom podobně, příspívám jen občas, pravidelně nestíhám...
    Přeji krásný nový rok a doufám, že si brzy přečtu co je nového:-)

    OdpovědětVymazat