pondělí 2. prosince 2013

Akce boty

Lucie nemá žádné zimní boty. Tak nějak jsem usoudila, že je nejvyšší čas na jejich zakoupení.
Jediný volný den je pondělí.
Ráno jsem šla do práce, listopad je hotov.
Vstupní prohlídka u lékaře do nového zaměstnání také hotová.
Vyzvedla jsem Lucku a hurá směr Liberec Nisa.


 Myslela jsem si, že ve více krámech, větší výběr.
Ale zkuste si kupovat boty na 36 , uzounkou , hubenou nožku.
Tři hodiny trápení, především Lucky, pak mě.


Trpělivost růže přináší, boty máme. Příště bych snad raději šla skládat uhlí, nebo tak něco.
O tom, jak mi dnešní odpoledne provětralo peněženku raději pomlčím.
Ale zase na druhou stranu jsme byly celé odpoledne s Luckou a docela si to užily.

1 komentář:

  1. ...zrovna minulý týden jsem na výloze viděla velkou ceduli, že vyprodávají všechny 36-ky s velkou slevou. Ale je to pro vás trochu z ruky. Uherské Hradiště

    OdpovědětVymazat