pondělí 11. listopadu 2013

Víkendový klid

se mi docela zalíbila a jelikož mám ještě dovolenou, kterou si už vcelku nevyberu, tak jsem dnes zůstala doma.Nikdo v práci nebyl objednán, takměř vše hotovo, tak co.
Doma se mi dařilo, stihla jsem toho docela dost.
Viki se nám po koupání pěkně osypala. Prý to samo odezní.
Odpoledne jsem měla schůzku. S novopečenou babičkou. Popovídaly jsme a probraly toho spoustu.
A večer zase cvičeníčko. Dneska to nějak vázlo. Ale i tak jsem si to užila.
Domů jsem přišla dost dlouho, neb se slečnou cvičitelkou jsem taky musela probrat jak jde život.

2 komentáře:

  1. No já jsem dobrá, četla jsem Víkendový úklid se mi docela zalíbil:-D:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiši, já taky! A až díky Ajčinému komentáři čtu pořádně.. to je teda deformace! :-D

    OdpovědětVymazat