neděle 24. listopadu 2013

Po ránu

to vypadalo, že nás v noci někdo zmlátil, obě :).
Ale jsme holky statečné a v osm už zase stály na trampošce. Daly jsme to. Ztuha, ale daly.
Aspoň jsme se rozhýbaly.
Po snídani byla ještě poslední zumba, ale to jsme fakt už nešly.
Raději jsme trochu oddechly, poseděly , popovídaly a zabalily si.
Oběd byl zase výborný a po něm jsme se rozloučily a rozjely se domů.
Ještě před tím jsme si však zamluvily penzion na jarní víkendový pobyt. Už je skoro zaplněný :)
Z toho vyplývá co ????
BYLO TO SUPEEEEER !!!!!!!

Nesmím zapomenout pochválit rodinu. Vím, že už jsou velcí, ale všechno tady zvládli v pohodě. Domluvili se (obě starší, Lucka, taťka) a dojeli popřát babičce k narozeninám, nakoupili jí, uvařili si. Prostě nádhera na všech frontách.

Jediným černým bodem bylo zrušení našeho blogařského setkání.
Mrzí mě to hodně.
Zase na druhou stranu mám za odpoledne vypráno a uklizené všechny věci.
Viděla jsem obě starší dcery i jejich přítele.
Všechno zlé je pro něco dobré.
A doufám, že ono setkání se opravdu uskuteční.

4 komentáře:

  1. Ivo, užily jste si to asi parádně. Jsi dobrá, já bych asi v půli umřela. Zrušení setkání mě také moc mrzí, těšila jsem se na všechny, na tebe speciálně :-). Snad to vyjde příště. Nebo něco vymyslíme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, ano fakt jsme si to užily. Sraz mě taky mrzí, málem jsem jela do Phy zbytečně. Na poslední chvíli před odjezdem jsem koukla na FB a zjistila to. A pokud by tě něco napadlo, piš, ráda tě uvidím.

      Vymazat
  2. Ivi, tak to to je super, taky jsme tak jezdily, ale už se nám to nedaří. Srazík mne mrzí, ale doufám, že příští už časově stihnu i já:-)

    OdpovědětVymazat