úterý 8. října 2013

Ten pocit,

když si jdete koupit kalhoty.
Vyberete velikost, kterou si myslíte, že by vám snad mohla být. Ještě raději vezmete ty o číslo větší a s malou jiskřičkou naděje o číslo menší, co kdyby... Z kabinky odcházíte pro ještě menší kalhoty, protože ty troje vám jsou velké :). Juch, to bylo supr.
Takže mi pak ani nevadilo, že jsem v práci byla dýl, než jsem čekala.
Lucku jsem vyzvedla navečer po keramice a pak jela zase cvičit. Třeba si za čas koupím ještě menší kalhoty.
Jen mne trochu mrzí, že kamarádka, se kterou jsme chodily cvičit nemá v poslední době moc čas. Bohužel.

9 komentářů:

  1. To musí být opravdu úžasný pocit, moc ti gratuluju. Jsi fakt dobrá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ali, no dobrá...Kdybych nad sebou přemýšlela v dobách minulých, mohla jsem tyhle pocity mít dlouhodobě. Jen doufám, že teď už mi to vydrží.

      Vymazat
  2. Ivo,
    to taky znám ;-)
    I když te´d zrovna né, ale už se na to shazování kil také těším !
    A vydrž i bez kamarádky!
    Já chodila pravidelně také cvičit sama a na cvičení už ty známé tváře byli.
    Za ten pocit potom a vyplavení endorfinů to fakt stojí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko taky díky. Já bez kamarádky vydržím, protože jsem bez ní sama a dobrovolně začala. Navíc ty mladý holky mne docela berou a já se mezi nima cítím dobře. Takže i tomhle pocitu to je. A mimochodem jumping je asi droga...

      Vymazat
  3. Tak to bych taky v tomto životě ještě chtěla zažít :-))
    Gratuluju a obdivuju schopnost zmenšit se vlastní pílí! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wlčice, zažít to může každý. Podívej, třeba Aranelka...A pokud netlačíš na pilu a stačí ti maličké pokroky, tak věř, že to jde docela bezbolestně. Ale hlavně je to v hlavě. A u mě myslím teprve letos nastala ta dobrá konstelace.

      Vymazat
  4. Ivo, jsi hvězda! Moc gratuluju, krásně se to čte a krásně se na tebe kouká na fotkách, když už náááhodou nějakou pustíš. To nejsou jen kila, čeho ses zbavila a to je na tom úplně to nejkrásnější. Krásné dny a přemýšlím, kam to krásno ještě narvat :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, ne nejsem hvězda. Jen jak jsem psala výš je asi dobrá konstelace. Prostě nastal čas a ono to jde, pomalu ale jde. Dřív, když jsem něco shodila, bylo to fajn, ale skoro žádná odezva. Dneska mě ty mladý holky občas pochválí a to je strašnej hnací motor. Dokonce mne ukecaly, abych s nima jela na víkend - sportovní. Nejdřív jsem se strašně smála, teď se strašně těším.
      A jak jsi na tom ty? klidně E- mail, nebo FB :)

      Vymazat
    2. Nehádej se! Jsi hvězda a hotovo! A jak jsem na tom já? Mám dole 7-8 kg, výrazně lepší kondici a začalo mě to bavit :-). No a přesně za měsíc to budu mít za sebou :-D No a na víkend určitě jeď, to jsou parádní akce!

      Vymazat