neděle 20. října 2013

Nějak nevím

co psát. Celý den jsem si připadala jak přejetá parním válcem. Večer jsem na to přišla.
Přes Čechy se přehnala bouřka. Proto ta změna.
Od doby, co chodím pravidelně cvičit tyhle změny snáším líp, ale dneska mne to nějak dostalo.
Nebo že by jarní únava?
Ncméně Lucka si všechno doplnila do školy. Taťka s Péťou zasadili vše, co bylo třeba zasadit.
I nějaká žabka padla, ale chtělo by to houšť.
A když jsem se konečně dokopala, že jdu ven, začalo pršet.
Nějak se mi ten den nevyvedl, tak snad zítra bude líp.

2 komentáře:

  1. Jo, bude to tou bouřkou, taky jsem celý den byla jak přejetá:-))

    OdpovědětVymazat
  2. ..tak nevím čím to je
    Tady bylo celý den nádherně. Bundu jsem vyměnila za lehčí svetřík, sluníčko svítilo, co to dalo...a navečer se stavila mamka na kafe...vzpomněly se hroby, kytka na dušičky, volby ....a bylo po pohodičce

    OdpovědětVymazat