pátek 20. září 2013

Na stará kolena

jsem se zbláznila.
Že chodím od května pravidelně 2 x týdně na trampolínky, s tím se nijak netajím.
Dneska po práci mi napsala kamarádka, jestli s ní nechci zkusit multifunkční trénink.
No, pravda, že mne dlouho nepřemlouvala a já kývla. Myslela jsem si, že už mám nějakou fyzičku a že to zvládnu. Nemám, nemám vůbec žádnou....
Cituji paní cvičitelku : BODYFORMING - nejúčinnější cvičení na zpevnění , rychlé vytvarování a zbavení přebytečných kil - cvičení zaměřeno na břicho a zadek !!! - přijďte vyzkoušet - vhodné i pro úplné začátečníky !!! Multitrénink - to samé co bodyforming - akorát jsou mezi posilováním přidány ještě trampolínky !!!Moc se na VÁS těším -kdo se rozhoduje přijďte vyzkoušet, všechny hodiny vhodné i pro úplné začátečníky !!!
No tak jsme šly. Takhle zabrat jsem snad ještě v životě nedostala. A to jsem šla zcela dobrovolně. Nechápu se.
Co tě nezabije, to tě posílí. Uvidím, jestli se zítra  vůbec postavím.

9 komentářů:

  1. Cha, chá. Taky si občas říkám, proč tam lezu. Chodím jednou týdně na pilates a to si vzít nenechám, občas tělíčko dostává zabrat :).
    Trampolíny bych zkusila ráda, snad je u nás časem taky vybudují.
    Sportu zdar!
    PS: Jákápak stará kolena?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo kolena jsou stará :) a pilates bych taky ráda zkusila, ale to už by musel někdo přidat osmý den v týdnu.

      Vymazat
  2. To jsou zajímavé aktivity, inspirativní. Trampolíny mě také docela lákají. A se starými koleny zásadně nesouhlasím:-). Ještě tak, jak nedávno definovala Vanda Hybnerová, na starší kolena, to se mi líbí víc a to i teď používám:-). Stará rozhodně nejsou, když tak dovádí na trampolíně:-)
    Pěkný víkend přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko děkuji i já přeji pěkný víkend. No, starší kolena, budiž...

      Vymazat
  3. moc fandím :)

    pohybu není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko on je pohyb a pohyb. Tohle jsme asi přehnaly. Celý den si s kamarádkou píšeme, kde všude nás bolí. No, aspoň na příště víme do čeho jdeme.

      Vymazat
  4. Jsi prostě dobrá!!! A přeju ať nic nebolí! Tenhle multifunkční trénink provozuje naše trenérka na spinning a já nemám ani odvahu tam jít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Almerko díky, nevím jestli nejsem blbá...Nicméně jsem šla dnes znovu, sice to nebylo takový maso...Já bych zase neuběhla ty tvoje 10 km trasy :)

      Vymazat