úterý 17. září 2013

Divadlo po obědě

Jsme malé město. Máme tu kulturní dům. Od loňska v něm novou ( relativně mladou) pracovnici.
A tak vznikl projekt Jelení (ú)lety
http://www.semily.cz/customers/semily/ftp/File/!_ruzne_docasne/upoutavky_akce/10_07_jeleni_ulety.jpg

Copak o to, člověka by něco nového, neotřelého zajímalo, ale jak to udělat.
Doposud se nám s každým představením vyskytovala i jiná akce nebo povinnost.
V dnešním představení dokonce vystupovala místní rodačka.
Tak jsem si zjistila, že představení pro školy je od 12:30. Jelikož nemám danou přesně pracovní dobu ( stejně si to všechno musím udělat sama), skočila jsem v poledne na oběd a pak honem na představení.
Dobře jsem udělala.
Seskupení Veselé skoky je plné mladých nadaných lidí.
A představení Chabrus line bylo energické, hudební, taneční, veselé. I puberťáci, kteří seděli v sále se docela bavili a ani moc neprudili.
Po představení jsme koupily s Luckou, která za mnou přišla, pár drobností a jely domů.
Od 17 hodin jsem měla radu rodičů. Domů jsem dorazila v osm večer. Takže jsem ráda, že jsem šla do divadla po O.
Jo a chtěla jsem vám nafotit václavky, které nám vyrostly na louce, ale než jsem se k tomu dostala, tak je sežraly srnky.

1 komentář:

  1. Veselé skoky nezklamou! Chodíme na ně rádi- do divadla v Celetné. Mají skvělé nápady a pohybově jsou víc než nadaní ;-)

    OdpovědětVymazat