pondělí 26. srpna 2013

První den

po dovolené nebyl až tak strašný.
Práce nám uběhla docela dobře. Klientů bylo tak akorát a i po zástupu z minulého týdne bylo vše OK.
Dojela jsem domů, aby tu Lucka nebyla tak dlouho sama.
Když jsme si s taťkou dali kafe, do práce jsme se vrátili spolu.
Potřebovala jsem totiž nějakou pomoc anikdo není šikovnější než můj muž.
Jen ta podložka se moc nepovedla viď. A ta moje nálada taky nebyla nejvzornější....
Něco málo nakoupit a zpátky domů. Spolknout pár žabek a hurá na cvičení. S kým jiným, než s kamarádko z dovolené. Jo, dlouho jsme se neviděly :).
Cvičení bylo super, už mi to chybělo.
A po sprše jsem sedla k PC a doplmnila jsem jsem celou dovolenou.
Tak jen doufám, že to prádlo zvládnu vyžehlit ve dnech následujících.
Péťa byla mezi nočnimi v Pardubicích shánět zase byt. Vypadá to nadějně, tak jí držte pěsti.

Žádné komentáře:

Okomentovat