neděle 21. července 2013

Únava

nebo lenost, velké teplo? Kdo ví.
Něco takového mne dnes přepadlo.
Lucka šla na odpoledne k Šárce do bazénu. Tudíž volno a prostor.
Nějak jsem ho nevyužila. A zase na druhou stranu - dopoledne jsem nakoupila, uvařila oběd, vyparala prádlo, uklidila koupelnu, vyčistila Viki všechny pelechy.
Spoustu minut jsem koukala do zeleně a další spoustu minut usilovně přemýšlěla a ještě větší čas pozorovala mraky a to se taky počítá, že jo.
Tak asi tak.
A na závěr dne domácí mochito, díky taťko.

8 komentářů:

  1. Není za co, větší zásluhu na tom máš ty a nejen na tom takže děkuju já.

    OdpovědětVymazat
  2. Přemýšlet a pozorovat mraky je moc důležité. Občas je třeba úplně vyplnout!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Ivo, moc hezký první koment :-)))). Žijete moc hezký život, se vším všudy. každého z nás někdy doženou chmury, které nemají logickou a jednu příčinu. Já jsem tentokrát s blížícím úplňkem cítila totéž. Někdy si ani nevšimnu, v jaké fázi měsíc je, ale teď bych na něj nejraději vyla jak Akela. (vlk z knihy džunglí)... mějte se super, máte moc hezké dcery _ viz. minulé články. Krásné léto, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám moc ráda anonymy, ale Lenko děkuji za milá slova

      Vymazat
    2. Ivuško, už jsme si psaly... proběhly e.maily.

      Vymazat
    3. Jé, Leni, to mi mohlo taky napadnout, že jo. Tobě taky hezký léto a kdybys potřebovala, mejla máš:)

      Vymazat
  4. Ivo,
    pár dní jsem tu nebyla a tak pročítám příspěvky zpětně.
    Koukám, že jsme byly obě v JČ a na stejných místech ;-)
    My jen na prodloužený víkend / 5-7.7./ , ale stálo to za to - Kleť, Český Krumlov, Dívčí kámen,... JČ jsou prostě nádherné!
    Tak krásný pracovní letní týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, taky jsem u tebe koukala, kdože se to chlubí stejnými fotkami.
      Jižní Čechy miluju. Asi se mi nikdy neomrzí.

      Vymazat