úterý 30. července 2013

Sklep a jiné katastrofy

Včera navečer se zatáhlo, když jsme odcházely ze cvičení začínalo krápat.
Ostatní přišlo až v noci. Déšť, vítr, bouřka.
Pršelo vydatně, foukalo hodně, ale jinde to podle zpráv bylo mnohem horší.
Měla jsem v plánu jít pracovat. Když jsem šla Viki pro granule do sklepa, tak jsem zjistila, že máme ve sklepě vodu. Ne moc, ale je tam. Kde se vzala? Celých 25 let nikdy nic. Bylo mi to divné a podezřívala jsem Pata a Mata, že zase něco udělali špatně. Odpoledne mne vyvedl z omylu muž. Nové okapy mají sítka, aby se odtok neucpal. Jenže nikdo nepomyslel na to, že se může ucpat ono sítko. Voda místo do svodu tekla do sklepa. Takže jsm se chopila hadru a začala uklízet.


Při venčení Viki jsem zjistila, že i vítr si zařádil. Jedna bříza zase zlomená.



V poledne jsem do té práce musela, přijel  servis na přístroje. Ach, ta EU. Na všechno razítko a nejlépe několikrát do roka. Nicméně jsem byla pochválena, přístroje ve vzorném stavu. To potěší.
A po návratu domů zase do sklepa, neb jsem to vzala z gruntu, když už jsem tam byla.
Mezitím se vrátila Péťa z Pardubic. Měla domluvený pronájem bytu, aby nemusela být na koleji, ale nějak to nevyšlo.
Mimichodem, kdyby jste někdo věděl o nějakém rozumném pronájmu v Pardubicích....

1 komentář:

  1. Jé Péťa bude studovat u nás v Pardubicích ?
    Tak kdybych o něčem věděla, ozvu se.

    OdpovědětVymazat