pátek 26. července 2013

Brusle a voda

Ráno bylo zamračeno, všude mokro po nočním deštíku. Vypadalo to na odpočinkový den.
Jenže nám to po obědě nedalo. Sbalily jsme s Luckou brusle a vyrazily na naše oblíbené místo.
Cestou se to ale vybralo a my litovali, že jsme si nevzaly raději plavky.
Brusle jsme nasadily a statečně i v tom vedru zvládly asi 5 km.


Po návratu jsme si za odměnu koupily nanuka a odešly k jezu.


Chtěly jsme ho přejít, jenže tady nastal problém. Za námi  šel nějaký mladý muž. Lucka mu chtěla uhnout a šup, zahučela do vody. Já, matka aktivka jsem ji chtěla zachraňovat a žuch , byla jsem tam taky, ale míň.
No nic, stane se. Tak se Lucka vykoupala oblečená, pak si vzala moje náhradní triko a svoji mikinu jako sukni a bylo.


A abych toho neměla málo, šla jsem ještě cvičit.
Po návratu ze cvíča asi nějaké skvrny na slunci či co.
Takové zbytečné nedorozumění a zásek, že jsem jen valila bulvy. Na pár facek to bylo. Jedna tedy padla, možná zbytečně, ale ruka byla rychlejší než mozek. Třeba se to dotyčné osobě rozleží a pochopí, že plácala nesmysly. Třeba se i omluví, uvidíme.Třeba ne a za 20-30 let ji to vrátí její vlastní děti i s úrokama.
Ale nesparavedlivá a ošklivá byla, to jo.
Pořád je ale naše, pořád ji máme rádi, jen nechápeme, že když všechno klape docela slušně, tak se sekne a zkazí to kvůli naprosté blbosti. Naše vztahy jsou takové hrady z písku. Budujeme, budujeme a buch je to fuč. 
Tak jsem šla natrhat třešně a upekla bublaninu. Třeba bude dobrá.




4 komentáře:

  1. Týý jo, na bruslích, to jsi borec.... Taky o nich přemýšlím, nevím čím už bych ty sousedy pobavila:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Bublanina je nejen dobrá, je přímo skvělá, vypeckované třešně krásně srovnané, bylo mně líto ji krájet. No a ten zbytek snad skvrny rychle zmizí a nebudou nám kazit hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Brusle jsem zavrhla. Představa vaší neplánované koupele mě baví :-))

    ...no a co se týče facek a argumentů... někdy se to zkrátka vymkne, ale zas je to možná účinnější. Jen pro mě osobně to tou fackou nekončí- rozebírám si i to, co asi nestojí za řeč nebo ze strany provinilce nebylo myšleno vážně (pokud vůbec k akci "myslet" došlo ) ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. A na to kafe nepřijedeš a nepřijedeš, babo jedna! I tu líheň bych vám ukázala, však je to coby kamenem dohodil, možná jezdíte na bruslích kolem. Se zlobím ,-)A neboj, mraky se zase rozplynou, vždyť víš. Pa R

    OdpovědětVymazat