pondělí 29. července 2013

24 let

uplynulo dneska od chvíle, kdy spatřila tenhle svět naše prvorozená dcera. Naše Janička, Jana, Janinka.
Přejeme jí všechno to, co rodiče mohou svým dětem přát.
Jen to nejlepší, aby se měla v životě dobře a všechno se jí dařilo a hlavně zdraví.
A i když je to už velká holka, tak pro nás zůstane naší holčičkou, kterou máme nade všechno (stejně jako dvě další) rádi. Fotka staršího data, ještě s dlouhými vlasy, ale moc ji to tam sluší.

Oslava proběhla už minulý týden spolu s mladší sestrou.

Už jsem tu psala, že jsem měla kolegyni Báru. Bára je jen o rok starší než Janička. Přesto jsme si rozuměly a kontakt udržujeme alespoň písemný. Času málo, povinností mnoho. Přesto se občas sejdeme. Navíc si Bára rozumí i s Luckou. Minulý týden telefon, jestli nemáme dnes čas. Vyšlo to skvěle, protože jsem měla i z práce volno.
Takže jsme ráno s Luckou sedly do auta a jely za Bárou. Bylo to hrozně fajn.
Viděly jsme kozy a ovce, které jsme šly nakrmit.


Kozel s kozou se chtěli s Luckou kamarádit, ta měla respekt. Tedy přiznám se dobrovolně, já taky.


Na oběd a zmrzlinu jsme sjely do nedalekého městečka.


Na cestě zpátky jsme zajely k Jizeře. Tam je jedno úžasné místo, kde se dá krásně plavat. A jako bonus - nikde nikdo.



Prostě nádhera a luxus.
Pak jsme ještě doprovodily Báru na trenink hasiček a pospíchaly domů


Tak doufám, že dřív než za rok...


A navíc veselá historka. Cestou domů jsme se stavily na nákup. Pár drobností, čerstvé pečivo. Rychlovka. Při odchodu z obchodu jsem pípala. Fakt jsem nic neukradla. Moje všímavé dítě si všimlo pána, který se vedle nás při odchodu mihl. Když se ochranka otočila, stála jsem tam už jen já. Dobře to dopadlo, byla jsem propuštěna. Jedině dobře, protože jsem to měla taktak vyložit Lucku, vyzvednout kamarádku a jet cvičit.
Při cestě domů už začínalo pršet a bouřit. Sláva, bylo toho třeba.

2 komentáře:

  1. Gratuluji k narozeninám, je to moc hezká holka. A to místo na plavání vypadá krásně romanticky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo je ti tak podobná :o), přeji všechno nejlepší k narozeninám !

    OdpovědětVymazat