sobota 22. června 2013

Naše Mína

umí využít jako pelíšek kdeco.
Třeba citron.



 Při rekonstrukci příjezdové cesty mi byly zrušeny sušáky na prádlo.
Nejdřív jsem si myslela, že to nechám být, protože mám na sušení prádla doma docela místo.
ono ale prádlo usušené v létě venku je přeci jen lepší. Líp voní, líp se žehlí.
Tak jsme to vyřešili novým sušákem. podstavec se zavrtá někam do země a už se suší.
Pět praček jsem tam dneska navěsila docela v pohodě.


Pro Lucku jsem si odpoledne musela dojet k Šárce, nějak se holky nepohodly. Když jsou dvě, tak je pohoda, ale jak jsou tři...Navíc přicházejí do těch úžasných urážlivých let.
Ještěže s mamkou Šárky máme obdobný názor a neděláme z toho vědu.
Péťa byla zase pracovat. Jen se doma otočila a už je zase pryč. Janu jsme od čtvrtka neviděli.
Ještěže máme tu Lucku.

2 komentáře:

  1. A jak to Mínè v tom pelíšku sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pane jo, na ten citroník teda zírám:-))
    A řekla bych, že naše kočky budou příbuzné:-D:-D
    Ajka

    OdpovědětVymazat