čtvrtek 20. června 2013

Koncert

Pospat jsem si nemohla. Lucka musela do školy.
Chtěla jsem jít poklepat rukou staronovému panu řediteli a bylo z toho hodinové jednání na téma třídní učitelka.
Do práce jsem odmítla jít. Během dopoledne se vrátila z takové malé dovolené Péťa.
Přijela spálená, chuděra. Ale jinak spokojená, snad si to užila.
V poledne jsem měla sraz s Jančou na oběd. Přidaly se k nám dvě její kamarádky.
Bylo to příjemné, ale bylo teplo.
Největší radost z Janičky ale stejně měla Viki.


Potom jsem dojela pro Lucku, aby si chvilku užila Jany a honem na poslední hudebku. Zase honem domů.
Navečer se už Janě stýskalo po Dankovi a my jsme vyrazili na Lucky závěrečný koncert.
Hrála na klavír s paní učitelkou i sama



také na flétnu.


Tentokrát moc dětí nebylo, ale bylo to milé a děti jsou fakt šikovné.
A dík patří paní učitelce, že tuhle tradici stále udržuje.
Navečer jsme se s kamarádkou rozhodly, že jdeme cvičit. Obě jsme byly označeny za blázny.
Nicméně bylo nás 5 + paní cvičitelka a přežily jsme :).
Pevně věřím, že ráno už bude trochu chladněji.

Žádné komentáře:

Okomentovat