úterý 25. června 2013

A zase voda

Vzpomínám si na jeden pořad, kterého jsem kousek, zcela náhodou kdysi,  buď koncem loňského, nebo začátkem letošního roku viděla. Byla v něm nějaká kartářka nebo vědma, která předpovídala, že letošní rok bude jeden velký extrém.
Jak v počasí, tak v politice. Ač na tohle moc nevěřím, ta "baba" měla pravdu.
Ráno jsem čirou náhodou potkala známou, která má po náročné operaci. Zcela v pořádku ještě není, psychicky teda určitě ne, ale snad bude dobře. Aspoň je to na dobré cestě, myslím.
Po docela poklidném pracovním procesu jsem vyzvedla Lucku a hurá domů.
Únava trochu přetrvává, ale je mi mnohem líp. Zvažovala jsem, zda jít cvičit.
Nakonec jsem šla a byla jsem ráda. Ten pocit....Překonání sama sebe.
Večer se stavila Jana s Dankem. Vypadají a myslím, že i jsou doma spokojení.
Viki se z nich mohla pominout radostí. a to je dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat