neděle 19. května 2013

Bezděz Author cup 2013

Nevím, kdo a kdy to vymyslel, ale letos jsme stali  sponzory seriálu cyklozávodů. Ty se jezdí v různých částech republiky. A jezdí se, jak jinak o víkendu. Bylo nutné, vybrat dobrovolníky z řad zaměstnanců, kteří budou naši práci prezentovat na této sportovní akci. A jelikož Bezděz je mému bydlišti nejblíž, přihlásila jsem se zcela dobrovolně. Jet někam do Znojma by se mi asi nechtělo.
Včera jsem si zabalila věci s sebou dle sobotního počasí tady u nás. Takže do auta putovaly holinky, náhradní oblečení, deštník. Ha, ha, ha...
Ráno bylo nebe bez mráčku. Jedině dobře. Na místě jsem byla relativně brzo.


Brzo se začali sjíždět závodníci.


My mezitím za pomoci organizátora rozbalili stan a začali prezentovat naši práci.


Zpočátku to vypadalo, že se budeme nudit, ale stály se u nás i fronty.


Dokonce jsme uspořádali soutěž, které se zúčastnili malí i velcí.



Dokonce i někteří naši zaměstnanci se odhodlali a  závodu na 50 km se zúčastnili a dojeli do cíle :).

Mě ale udělala radost jiná závodnice. Díky téhle akci jsem poznala další blogerku naživo.
Almerko děkuji za společné foto, ráda jsem tě poznala.
Máš můj velký obdiv. V tomhle teple dát 50 km na kole v tak skvělém čase... Jsi fakt dobrá.

2 komentáře: