neděle 26. května 2013

A nezaprší a nezaprší

Jo, jo, počasí fakt děsný. venku leje celý den,zima 7-8 st. Stejně s tím nic neuděláme.
Jen plány to trochu kazí.
Dopoledne poslední babinec. Trocha smutku, slib, že se ještě potkáme a hlavně, že vytrváme. Tak doufám.
Můj výsledek za 3 měsíce  - 4,5. Není to nijak oslňující, ale já jsem vděčná i za to. Byly mezi náma i takové, které to daly skoro 3x -  mnohem mladší, větší, houževnatější a asi i ukázněnější.
Já jsem spokojena s pomalými, leč trvalými kroky.
Na oběd do jedné z oblíbených hospůdek. Přeci jen Péti maturita si to zasloužila. Pochutnali jsme si všichni.
A pak už jsme se jen plácali doma. Ba ne, manžel, ten šikula si spravil rozbité auto alespoň provizorně, abychom my s Luckou nemusely pěšky.
Foto od hospůdky. Jindy krásný výhled, dnes...
Jak je vidět, než jsem stačila cvaknout, tak byl objektiv mokrý.


2 komentáře:

  1. máte hospůdku v krásném místě...i když prší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. velká gratulace!

    A tady slibuji déšt už několik dní a houbelec, ale zima dnes u nás byla už taky:-(

    OdpovědětVymazat