pátek 26. dubna 2013

Zdravá

To by se dalo říct o Lucce. Sice ještě žádná fyzická námaha, ale vše je OK.
Stehy vyndány, jizva minimální. My i paní doktorka, co operovala spokojeni.
V pondělí hurá do školy.
V práci dobrý, opět s námi paní doktorka na stáži. Jak já budu chytrá :).
Po vyndání stehů jsme v rychlosti stihly koupit Lucce kalhoty, neb ze všeho vyrostla.
Já nákupy nemám ráda, ale Lucie k nim má vyloženě odpor. Takže to byla asi 5ti minutová záležitost. Uff.
Ovšem zákusek v cukrárně, to už si užívala.
A rychle domů a celé odpoledne byla venku. Na úkoly jsme se ani nekoukly. Snad to nějak zvládneme přes sobotu a neděli.
Večer jsme jeli pro Péťu, zase byla pracovat. Na chvíli se tu stavila a byla nějaká sdílná, což bylo skvělé.
Jana je v Madridu a zatím vše dobrý.
Za Viki háravkou chodí asi nejošklivější pes z okolí. Sedí před domem a oba kňučí.
Včera jsem to zapomněla napsat, jak jsou vynalézaví. Jdu do sklepa a Viki nad schody kňučí víc jak obvykle. Divím se proč. Vyjdu nahoru a už se nedivím. Hlavní dveře otevřeny, naštěstí jen trochu, a za nimi nápadník. Tak už i kvůli Viki musíme zamykat.
Jo a tentokrát moje autíčko je nějaký nemocný. Což by jako byl průšvih, když musím v pondělí do Lysé.

2 komentáře:

  1. Samé skvělé zprávy, to je dobře! Snad se i autíčko přes víkend zotaví, aby všechno klaplo. Vidím, že váš tatínek by si měl pořídit flintu nejen na nápadníky dcer, ale i na ty psí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. TO jsem ráda, že je Lucinka v pořádku..

    OdpovědětVymazat