neděle 14. dubna 2013

Dneska

bylo něco špatně. Nějak jsem asi vstávala po pr.... Ale proč? Že by nedělní deprese?
Venku krásně, včerejšek se vydařil. No nic, nemá smysl se v tom pitvat, že jo.
Taťka dával do pořádku auta.
Péťa jela pracovat.
Jana jela do ZOO.
Lucku už 4 den bolí břicho a já nevím, co s tím. Před časem podstoupila všechna vyšetření a nic. Nezvrací, průjem nemá, teplotu nemá, jí normálně. Bolest je naprosto typická pro slepák, ale taková, že když je v klidu funguje normálně. Do nemocnice se mi nechce, aby si ji tam nenechali, ale bojím se, abych něco nezanedbala... A teď babo raď.
Viki od pátku hárá a prudí. Nehne se ode mne na krok.
Abych pravdu řekla, tak se mi dnes nic, ale vůbec nich nechtělo.
Nakonec jsem se donutila, vzala tu naši háravku a dala kolečko asi 5,5 km.
Krásně bylo.
Nejdřív jsem objevila na kraji lesa sněženky.


Pak jsem zjistila, že zima bude asi tak do července . To podle toho, jak jsou Krkonoše pořád celé bílé.
Ten bělejší kousek je osvětlen sluníčkem, ostaní je ve stínu.


Viki na to taky kouká, diví se....


 A nakonec usoudila, že se jí to nelíbí, že sluníčko je lepší...


A tak jsme šly dál, okolo chaloupek



 okolo bledulí


 A na závěr pohled na část toho našeho ďolíku


Někde tady v těch místech jsem potkala pána. Znám ho od vidění. Chodí na výšlap snad každý den.
To, co jsem ušla já, musel taky, možná ještě víc. Dali jsme se do řeči, ptala jsem se na věk. 82.
Chtěla bych být takhle fit v 60ti letech.....

2 komentáře:

  1. Mrzí mě, že vás trápí Lucčino břicho. To ti určitě moc na náladě nepřidá. Napadá mě - nemohl by to být vaječník? Přece jen nám slečny rostou, tak jestli se jí nějak neprobouzí a nezačíná pracovat nebo tak něco.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali na to si hrajeme už od podzimu, ale teď je to trochu jinak. Po dnešní návštěvě místní nemocnice si nejsem jistá, zd chci, aby byla nemocná :).

      Vymazat