pondělí 15. dubna 2013

Baba mi neporadila

Tím myslím s Lucčiným bříškem.
Setrvalý stav. Ráno zůstala sama doma, já jela do práce. Telefonovala jsem jí snad každou půl hodinu.
Nic se nemění. Ještěže tak. Frčela jsem rychle domů, sebrala ji a jela do nemocnice.
Ani nevím, co jsem si myslela. No já to vím, ale situace byla jiná. Naštvaná jsem.
Asi nejvíc sama na sebe, protože než mi celá situace došla, až když jsme byly doma. Nějak neumím hned reagovat.
Zítra ráno pokračujeme, břicho nečekaně bolí pořád.
Po návratu domů jsem ji vytáhla na chvilku ven. Obešly jsme zahradu a bylo vidět, že to není ona. Tak jsem ji poslala zpátky do postele.
Já vzala Viki a daly jsme dnes asi 6 km. Už bylo navečer, ale pěkně teplo. potřebovala jsem si vyčistit hlavu.
Šly jsme docela vysoko


docela náročným terénem


 Trocha romantiky


 A spokojená háravka


Ještěže svítí to slunce. Zase se to začíná tak trochu hromadit. Lucky břicho, Jany odjezd, Péti maturita, příbuzných z Austrálie přílet.
A já mám tu blbou povahu, že nad vším přemýšlím, dumám a moc uvažuju. Sice je to lepší než dřív, ale přesto.
Na tenhle týden jsem měla v diáři na každý den něco a ještě jsem o spoustě věcí uvažovala.
Díky Lucce mi zase dochází, že plány jsou k ničemu. Ale to nevadí, hlavně, aby byla v pořádku.
A ještě ten dárek od muže, ten se dá naštěstí odsunout na dobu pozdější.
Ono se dá vlastně odsunout všechno, jen to zdraví ne.

7 komentářů:

  1. Držím palečky, aby byla v pořádku. Zdraví je nejdůležitější.

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo, to je mi moc líto. Nejhorší je asi ta nejistota. Pro mě určitě, mám radši, když vím, co proti mě stojí a jak se k tomu postavit. Moc a moc na vás myslím. Držím palce, ať je to banalita, kterou lehce vyřešíte. Určitě dej vědět, jak se situace vyvíjí.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Ivo, nějak mi to nedá...asi napíšu něco, nad čím jistě přemýšlíte stále dokola.. Já bych asi měla (z vlastní zkušenosti) podezření na slepák, někdy se může takhle táhnout, bez té jakoby velmi akutní bolesti, já ho přecházela rok, velmi špatné!! tady je jednoduchý odběr-leukocity ukážou. Pak to,jak už někdo v diskuzi psal, dospívání, pak by bylo dobře se alespoň poradit s nějakou hodnou dětskou gynekoložkou. A třetí co mě napadá, netrápí se něčím, o čem třeba ani nevíte? To by taky mohlo být. Břicho je takový indikátor, když nás něco "užírá". tak přeju brzké vyřešení, to je jasné, když jsou zdravotní problémy, zvlášť u dětí, tak nic nebaví.... Zdravé Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko děkuji, dnes jsme absolvaly spoustu vyšetření, na 95 % je to slepák. Gyn, problémy - to jsem si myslela dřív, i to trápení ( škola) jsem brala v potaz, ale teď je to prostě spec. bolest. Laboratoř dnes odebrána a ve čtv. s největší pravděp. operace.

      Vymazat
    2. To je mi líto, že se nevyhnete operaci, ale určitě je lepší radikální řešení a bude mít Lucka provždy pokoj. Držím palce.

      Vymazat
  4. Ivi, teda ufff, držím palečky, pokud dojdete k operaci, držím palečky, ať dopadne vše na 1000% a není to nic jiného! A pak rychlou rekonvalescenci!
    Souhlasím s Ali lepší vědět a zařídit se dle toho, než netušit!
    Držte se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi, operaci se už asi nelze vyhnout, na zázrak nevěřím a trápit nechce sebe ani Lucku. O tom dnešní(úterní) článek.

      Vymazat