čtvrtek 18. dubna 2013

Aktuální stav

Operace proběhla klidně, bez komplikací.
Zánět tam byl. Operace by nás tak maximálně do 2 týdnů stejně neminula.
Tolik slova lékaře.
Lucka zatím spí na dospávacím pokoji.
Děkuji všem, kteří na nás dnes mysleli.

6 komentářů:

  1. Díky za zprávu! Myslím na vás, teď už bude jen lépe :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hurááá! A Lucka zaslouží metál! Já pořád načuhovala přes můj blog, ale tam stále visí ten příspěvek - A je rozhodnuto! Tak jsem si říkala,že třeba bude něco v komentářích a ejhle.. ony články hned dva! Blogspot má dost zpoždění :-).

    Ale jsem opravdu moc dobrá, že jste to tak všichni báječně zvládli!

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem si všimla nového příspěvku.
    Lucince přeju hladké zotavení!!

    OdpovědětVymazat
  4. Šikulka! Tak to má za sebou a už bude jen dobře. Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak hurá! po víkendu bude líp- stejně má pršet, tak o nic nepřijde :-)

    OdpovědětVymazat