úterý 16. dubna 2013

A je rozhodnuto

Ráno jsme se vypravily s Luckou k naší dětské. Když slyšela jaké máme trápení, zvedla telefon a odeslala nás do jiné nemocnice. Tam, kde mají dětské oddělení. Máme nabrané předoperační odběry, pořádné vyšetření  a dohodnutý termín na čtvrtek dopoledne. Zítra na příjem.
Tam s ní musí taťka. Radost z toho nemá, ale bohužel.
U vedení u mě v práci jsem opravdu našla pochopení ......Volno jsem prostě na zítra nedostala.
Doufám, že spravedlnost není slepá. Osm let jsem nikdy po nikom nic nechtěla....
Lucka je s tím smířená, protože dnes je jí zase o kousek hůř. Už asi sama pochopila, že takhle to donekočna nejde. Bude hezky, prázdniny a my budem ležet v posteli ?
Po dopoledním maratonu v nemocnici jsem odpoledne zařídila vše ostatní na příštích 14 dnů. omluvenky, odhlášení atd. atd.
Tak nám držte pěsti, ať to všechno klapne a je brzo fit.
Na prochajdu s Viki už jsem sílu neměla. Radu rodičů jsem taky odpískala, protože tu nechci Lucku nechávat samotnou. Manžel jel s autem opět do servisu, ale snad už je to konečná. Teda tím myslím, že teď už to bude v pořádku, ne, že auto skončilo :).

20 komentářů:

  1. Ivuško, hlavně že se to bude řešit a malé bude líp. Není to žádná hrůza, asi to budou dělat laparo. uvidíte, jak Vám až se jí uleví od bolesti ožije, vše se rychle zahojí, děti nám dokážou nahnat strach a pak jsou OK dřív než dospělí..Moc držím palce a přeju ať vše dobře dopadne. Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni jsem zdravotník, a mám třetí dítě :) mrzí mne, že jste anonymní,když tak iva.dan@seznam.cz

      Vymazat
  2. Teda Ivo, to není zrovna veselý příspěvek. Budu neustále načuhovat, jestli už něco víš! A držím palce, ať to jsou třeba jen zaražený prdy.. promiň, vím, že je to asi kravina, ale prostě ať je to něco banálního a hlavně odhalitelného!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, prdy to nejsou. fakt asi slepák, chronický. ona má problémy už rok. jak tady bylo někde napsáno, myslela jsem na hormonální změny, i na nějaké trápení. Ale tenhle týden to vygradovalo, tak to hodlám řešit. jedno mi to není, ale nechci ji trápit víc, než je nutné.

      Vymazat
  3. Držím pěstičky, ať to Lucinka zvládne. Hlavně ať ji vyléčí. Opatrujte se!

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, nebojte, bude zas dobře. Zítra jedu s naší Luckou do Motola, má za sebou dvě operace srdce, ted už jen jednou za rok až dva jezdíme na kontroly.....snad už jen na kontroly. Držíme Vám pěsti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju,já se nebojím, vím, že je to "banální" operace. Nechci to ale ani zlehčovat. Mnohé děti jsou nemocné mnohem víc a taky to zvládají. A doufám, že to bude jako u nejstarší, pátý den po operaci lezla po stromech. Nejhůř to asi nese manžel, hlavně proto, že vyfasoval zítřejší příjem :).

      Vymazat
  5. Pokud možno hezké ráno přeju a držím palce, ať jde všechno, tak jak má. Ráda k vám chodím nakouknout.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc na vás myslím, držím palce. Přeju rychlou rekonvalescenci. Už bude jen dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky držím pěsti, Lucince i taťkovi. A tobě taky, samozřejmě, ty si teda umíš vybrat termín na stresy...písnu emailem. Pa Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu taky díky, termín, netermín, to je jedno. Lucka i taťka zatím na jedničku.

      Vymazat
  8. Tak hlavně aŤ vše probíhá podle plánu! někdy tyhle bleskové akce mají něco do sebe! člověk se jinak dlouho odhodlává... no tak do léta zregeneruje a bude zas dobře :-) Držím palce!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak do léta, regerovat bude rychleji, aspoň doufám.
      I tobě Wlčice moc děkuji za podporu. Myslím, že všechno bude Ok

      Vymazat
  9. Ivo,v první řadě přeji dceři brzké zotavení.
    V řadě druhé ,měla jsem též "chronický"slepák a na operaci jsem šla "až v 15letech". Pomohlo mi ihned jak to šlo se hýbat.Věřím,že i Vaše dcerka vše zvládne na 1 s * !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško děkuju. Dnes mě velmi přejvapila, jaké je to šikulka statečná, takže doufám, že Ok bude hodně rychle.

      Vymazat
  10. Občas nakukuji,nepíšu,mohu napsat svou osobní zkušenost,kdy jsem měla ukrutánské bolesti,po Novoroční čočce v r.2005,sic v dospělém věku a ještě na lehátku,před operačním sálem jsem panu doktoru vysvětlovala,že to nemůže být slepák,spíš žlučník.Byl to zánět slepého střeva,přesně,jak píšete,chronický,v zánětu,byla to časovaná bomba,mám to laparoskopicky,každý doktor se diví,je pravda,že mně přijímal známý doktor a zřejmě pokud bych čekala na ambulanci,tak bych byla pod kytičkama.Nikdy by mně nenapadlo,že bolest po celém břiše,až pod žebry,teplota a úplná apatie může být to,co jsem se vůbec nedomnívala,myslela jsem si,že je to bolest před menstruací a chystala se na gynekologii,jen když jsem měla v noci teplotu,tak se máti lekla,jak jsme spolu mluvily po telefonu a byla jsem odvezena v pozici luku,do nemocnice,kde mně prohlídl pan doktor a odpoledne ve 4 jsem byla probuzená a bylo mi skoro veselo,tak držím moc palce,určitě je lepší slepák vyndat,když už je to v takovém stádiu.Nevím jak to napsat,sama jste ve zdravotnictví,požádala bych lékaře,ošetřujícího,operujícího,aby na dcerku dohlédl,nevím,mé osobní zkušenosti jsou takové,že lékaři a sestřičky jsou obětavé a dělají,co můžou,ale ne všichni a někdy je dobré projevit ostražitost.Abych nebyla jen tak pohřební,tak když jsem přišla na stehy a kontrolu,pan doktor na mně vyhrkl,zda jsem už měla řízek,nevěděla jsem,zda si ze mně dělá legraci,či co a stehy byly venku,ani jsem si nevšimla.Tak držím moc palce,ať vše proběhne a Lucce se uleví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočičko díky, dnes jsem se přesvědčila, že oddělení, které jsme zvolili, byla správná volba. lucie byla naprosto přesně, ale jasně a stručně , informována, co s ní bude. všechno vysvětleno, všechno v klidu. jen jsem zírala. tak věřím, že zítřek dopadne dobře a pak už to bude jen lepší.

      Vymazat