čtvrtek 14. března 2013

Zoubky, zoubečky

Na našem maloměstě vypukla panika. Většina zubařů končí, noví nejsou. I přehlásili jsme se do nově otevřené ordinace vzdálené cca 20 km.
Je zvláštní, že pokud jsme chodili k "naší " paní zubařce ( se kterou jsme byli skoro 20 let velmi, velmi spokojeni), měla jsem zuby OK.
Po první návštěvě u nového pana doktora ( mladý, sympatický a příjemný) jsem se dozvěděla, že mám nějaké skryté vnitřní kazy a špatně udělané plomby ( vše mi bylo vysvětleno a ukázáno na RTG).
Zuby potřebuju a nehodlám shánět pohotovost někdy v noci, nebo o dovolené, proto jsem dnes dopoledne zcela dobrovolně, už podruhé, zasedla do zubařského křesla.
Byla jsem tam skoro dvě hodiny a mám " nové" 4 zuby, brr.
Cestou zpátky jsem se stavila u babičky.
Lucka zůstala ještě doma, neb taťkova rýmička narostla do obřích rozměrů.
A jelikož má zítra důležité školení, tak se dnes léčil.
Po návratu od zubaře jsem musela na chvilku do práce, slovo dalo slovo a už jsme seděly s Janičkou v kavárně na čajíku.
Jo, a radost jsem si udělala, vybavení na kolo koupila...
Tak teď už jen to jaro !

4 komentáře:

  1. Jestli dobře počítám, máš 36 zubů...co na to Viky? :oD

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem to úplně stejně. Dokud jsem chodila ke staré paní zubařce, měla jsem zuby po řádku. Po jejím odchodu do důchodu převzal ordinaci mlaďounký pan doktor, na rtg mi vysvětlil, jak mám plomby špatně udělané, postašil tvorbou chobotů a jiných hrůz a jal se mi postupně všechny výplně předělávat. Naštěstí už je hotovo, jen těch peněz, co jsem tam nechala...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle taky znám.. že by trik zubařů, jak vytáhnout z člověka prašule? Kdo ví..

    OdpovědětVymazat
  4. no o zubech já nemůžu...přeju, ať to nebolí amoc nestojí...z toho je splnitelné asi jen to první:-)

    OdpovědětVymazat