sobota 16. března 2013

Procházka

Dopoledne jsme s Luckou ještě pokračovaly na úkolech.
Měla totiž domluvené odpoledne u Šárky a to jsme nechtěli rušit. Po obědě jsme tedy vyrazily. Vzala jsem Viki , dovedla Lucku k Šárce a šla se v tak krásném počasí projít.
Fotky berte jako ilustraci dnešního dne. Foceno špatným mobilem, zapomněla jsem foťáček.
Cesta ještě zasněženým lesem


Ta potvora chlupatá, jak je dál od domu umí být i na volno a krásně se vrací...Běda jak bych ji vypustila u domu. Tak vezme čáru a je pryč.


 Některými sceneriemi jsem byla unešena, na fotce to tak nevypadá, ale v reálu jsem si to fakt užívala.


 Kdo chce lyžovat,může, Krkonoše stále bílé.


Azúro


 Prostě jen tak, nádhera...



Daly jsme asi 5km, dnes bez bot a nožky v pohodě,  a doma vanu, obě...
Po vaně ještě trocha žehlení, vyzvednout Lucku a pak hurá za Bárou.
Dlouho jsme se neviděly, dlouho. Sešly jsme se na půl cesty, tak jako obvykle a chtěly zajít na něco dobrého do našeho oblíbeného Bajo grilu.
Jenže smůla, ten je v rekonstrukci. tak jsme zapadly do první restaurace co jsme potkaly.
Spokojené jsme byly. Výborný čaj, výborné jídlo.
Probraly jsme toho spoustu. Jsem moc ráda, že ani ona nepříjemná ( nakonec se ukázalo, že ne až tak velmi) zkušenost nás nerozdělila a pořád si máme co říct. Jen by to chtělo vidět se častěji. Je mi jasné, že je to nereálné, ale přát si to můžeme.
Díky Báro za hezký večer.

1 komentář:

  1. já bych jela, ale nějak to te´d situace nedovoluje..je to škoda:-(

    OdpovědětVymazat