pátek 29. března 2013

Pátek

mohl být volným dnem. Jenže jedna " milá" bytost se rozhodla jinak. Tak jsme s mladým kolegou pracovali. Myslím, že docela úspěšně. Hotovi jsme byli včas.
V klidu jsem nakoupila a hurá domů.
Na Velikonoce to nevypadá, spíš na Vánoce.
Fotka s dnešního rána.


Zcela upřímně se přiznám, že mě neberou ani jedny svátky, asi jsem nějaká divná.
Navíc choroba ne a ne mě opustit. Nálada takměř na bodu mrazu.
Aspoň, že to dítě nejmladší je šikovné a doma to zvládá.
Dneska si k obědu uvařila sama krupicovou kaši. Šikulka moje.
A odpoledne jen tak doma, nějaké žabky, trocha vaření.
A ještě pro zajímavost. Tlapka ve sněhu kočičí, naší Míny.


 A psí, naší Viki  Možná, kdyby to viděl nějaký odborník, tak by se přel, že to není pes. Je . Bez drápků.


1 komentář:

  1. U nás jsme dnes byli bez sněhu, ale prý zítra přijde zas:-))))
    Pěkné velikonoce:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat