středa 20. března 2013

Držela jsem dveře Vladykovi

Ale pěkně od začátku.
Sněhobílé ráno a moje nachlazení (v noci jsem kvůli kašli moc nespala) mi po ránu moc optimismu nedávalo.
Do práce jsem dorazila s předstihem, ale dost brzo po mém příchodu se otevřely dveře a přijela "výpomoc", kterou jsem nečekala. V zápětí dorazil i šéf. Docela jsem zvládala, ale dobře mi nebylo.
Před 13:00 volá Lucka, že si zapomněla tašku na hudebku a keramika odpadá, paní učitelka je nemocná.
Jelikož šéf odešel na jednání a my měli polední pauzu, skočila jsem do auta, vyzvedla Lucku, tašku a hurá zpátky. Stihla jsem to na minutu přesně.
Z práce si mne vyzvedla nejen Lucka, ale i Janička a taťka.Takže jsme se přesunuli domů na kafe.
Hezké odpoledne. Dokonce se na chvilku přidala i Péťa.
A navečer do divadla. Na Kapsy plný šutrů. Dost dobrý to bylo. Dobře strávený večer. Díky Hašlerkám jsem snad ani svým kašlem moc nerušila.
A při odchodu jsme se mezi dveřmi potkali s odcházejícími herci.
Takže jsem fakt držela dveře Vladykovi a Holubovi a ještě mi pořáli dobrou noc.

6 komentářů:

  1. Padl na tebe odlesk hvězdné slávy? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si piš, já věděla, že někoho pobavím. Ne, právě, že oba pánové byli milí i mimo jeviště. A byla to náhoda, že jsme se v těch dveřích potkali, ne úmysl :)

      Vymazat
  2. Nu, hezký zážitek. A Kapsy plný šutrů jsem kdysi viděla a fakt dobrý. A ještě jsem tehdy měla zpestření,že za mnou seděl jakýsi zájezd a paní uprostřed představení telefonovala jakési Jarče, kde to dívadlo:-) je. Tak s tím mám Kapsy také spojené. Ale hra je to fajn a pánové šikovní. A jak vidno, i gentlemani:-)

    OdpovědětVymazat
  3. :-) mi hned naskočilo...obsluhoval jsem anglického krále :-) ... no, to tě třeba ještě čeká , Ivo ;-)

    ...jinak Kapsy stojí za vidění- to určitě!

    OdpovědětVymazat
  4. to je super zážitek!

    Přeju ať si brzo fit!!!

    OdpovědětVymazat
  5. No, to byl ale perný den s famózním zakončením:) Jinak super článek - líbí se mi, když je nadpis vysvětlený až na konci - nutně to udržuje pozornost:)

    OdpovědětVymazat