čtvrtek 7. února 2013

Vyvážení

V poslední době se na blozích spřátelených objevila v různé formě stejná myšlenka.
Vyvážení, kompenzace, rovnováha.
Je - li něco špatně, musíme si najít, co nám dělá dobře.
Už před časem jsem zakoupila vstupenky na Všechnopartičku. Profláknutá dvojice Šíp a Náhlovský.
 
Tady měl být obrázek z netu. S ním nejde publikovat dnešní záznam.

Pobavili jsme se dokonale. 1,5 hodiny smíchu dokáže alespoň trochu kompenzovat nepohodu předchozích dnů.
A abych měla opravdu co kompenzovat, tak jsem byla dopoledne uvězněna zcela dobrovolně na zubařském křesle. Musím říct, že náš nový pan doktor je frajer. Hrabal se mi v té papule rychle, odborně, bezbolestně.
Asi začnu mít ráda zubaře.

4 komentáře:

  1. Ivo pěkně vyvažuješ ...tak je to dobře :-)
    Já mám také prima zubařku v Přerově n/L

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, vyvážení je důležité. Taky budu muset někam vyrazit. Mít šikovného a milého zubaře, to je v dnešní době výhra. Také takového máme, chodíme tam celá rodina.

    OdpovědětVymazat
  3. To ej dobře..nezačnu mít ráda zubaře:-)

    OdpovědětVymazat
  4. v životě má být rovnováha, ale občas pro to musí člověk něco udělat-tak to byl dobrý počin-léčba smíchem! ;-)

    OdpovědětVymazat