pondělí 4. února 2013

Ráno

nás překvapil příděl sněhu. Ještěže můj muž je se sněžnou frézou kamarád. Sice to nedělá rád ( kdoby taky jo, že jo), ale proházel a do pracovního procesu jsme mohli vyrazit.
Cestou do práce, poblíž Lysé nad Labem. Dokonce jsem zastavila a vystoupila z auta.


Práce probíhala docela v klidu.
Pak se to trochu změnilo, volali ze školy, že Lucce není dobře.
Tak jsem zavolala Aniččinu mamku a poprosila o protislužbu. Dojela pro Lucku, vyzvedla jí oběd (kastrůlky zapůjčila paní učitelka) a doručila ji domů.
Lucku jsem zkontrolovala telefonem, udělila pokyny a podle hlasu věděla, že se asi nic moc neděje.
Pravdu jsem měla. Nevím proč, ale prostě ji bolelo bříško, během odpoledne to přešlo a už je dobrá.
Zítra jde do školy.
Po včerejším dusnu jsme si ujasnili situaci a otrávit se nenecháme. V tom máme jasno.
Kdo chce kam, pomozme mu tam. Až budej ouvej, třeba pochopí....Každý na to musí příjít sám.
Je to jen na něm. Ovšem je otázka, zda bude prostor pro to, aby mu to došlo. Věřím v lepší zítřky...
Odjakživa jsem byla naivní a už to tak zůstane, ale trápit se nenechám. Prostě budu věřit.

6 komentářů:

  1. Krásná fotka, prosím tě, v kolik hodin jsi jela? Můj muž dneska měl zážitek, měl vézt rybičky a nenastartoval auto...poprosil známého, aby ho dovezl a skončili v HočoPočo u kliniky, báli se policajtů na silnici, neměli dálniční známku. Tak hledali pumpu,až u třetí byli úspěšní. Chlapi, no. A k tvému včerejšku, jak píšeš - kdo chce kam...Nejsi naivní, jsi prostě dobrá máma.Přeju dost sil vydržet.A hlavně, že je Lucince líp!
    Ahojky Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Foceno ráno v půl deváté, byl to okamžik a prostě jsem zastavit musela.
      Dálniční známku už mám dávno, u nás na poště žádný problém.

      Vymazat
  2. Ivo ty moc krásně fotíš přírodu, tohle nějak de mimo mě.
    Koukám, že v každé rodině je NĚCO a člověka to pořádně drtí. Přemýšlím, že také trošku upustím na blogu páru...aspoň tam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aranelko, páru už jsem upustila jinde...Tohle je jen konstatování skutečnosti. A děkuji za pochvalu, ale na tebe ve focení nikdy mít nebudu. Ale zase mě to baví, že jo :).

      Vymazat
  3. Ivi, krásná fotky, mám ráda zimu, ale jen na fotkách:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásná fotečka, držím palečky!
    Jsi správná máma, jen dětem to vždy dojde, až jsou taky rodičové! Nebyli jsme jiní, tak snad to bude brzo ke spokojenosti všech!

    OdpovědětVymazat