úterý 26. února 2013

Konečně !!!

se dnes alespoň na chvíli ukázalo sluníčko.
Dopoledne jsem strávila v práci. Dnes s objednanými klienty, kteří vzorně a na čas dorazili všichni. Jen "opálená" Margita ne :). Ale ona přijde, ale v jiný čas a jiný den. to znám...
Odpoledne jsem tedy pro Lucku vyrazila pěšky. Měly jsme domluvené, že vybereme Šárce nějakou drobnost k narozeninám. Dobře jsem udělala, krásně jsme se prošly, dárek koupily , kačeny nakrmily...





A aby toho nebylo málo, tak jsem ještě vzala na prochajdu Viki.
To už sice slunce nebylo, ale jaro, jaro už je všude cítit. Jen to bláto by nemuselo být.

2 komentáře:

  1. U nás tedy sluníčko ani jediným paprskem :-(. Jak je to venku cítit, netuším, jsem stále v posteli, ale za oknem to vypadá šedivě, mlhavě, hnusně. U vás už to opravdu trochu jarně vypadá. Tak se budu kochat tvýma fotkama. Kačenky jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat