sobota 23. února 2013

Chumelí

i tady u nás. Nic, co bychom neznali. To jen celá republika a hlavně silničáři jsou zaskočeni. Nevím proč.
Pamatuju, když jsme jednou 1. května lyžovali na vleku. Sice jen to jedno dopoledne, pak už to nešlo, ale přes noc bylo tak 25-30 cm sněhu, vzali jsme lyže, zapli malý vlek a povozili se.
Dneska napadne 10 čísel a je kalamita.
Chtěli jsme se jet podívat na Janu na masopust. Ale přeci jen to je trochu z ruky. A vzhledem ke stavu silnic....
Tak jsem zkoušela fotit aspoň ptáky. Potvory, jak se objevím, nepřiletí žádný.
Tak aspoň to málo, co se mi podařilo.
Zvonek lesní


Paní Hejlová, trochu rozmazaná



Pan Hejl


A jedno foto našeho Kašpárka v akci, foceno mobilem, staženo přes FB, takže kvalita nic moc, ale radost z toho mám, ne že ne. Ještě jsem s ní nemluvila, tak doufám, že se akce vydařila.


4 komentáře:

  1. U nás vyjímečně taky:-)))
    Ale ptáčků k vám létá dost:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Kostým je moc pěkný, jsi moc šikovná. Nad ptáčky tu žasnu. Hejla jsem viděla jen na obrázku, v přírodě nikdy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali kostým je jen tak od oka ze staré látky. Nic jiného jsem doma neměla. A šikovná, nevím...
      Hejlové k nám chodí každoročně, dokonce letos dva páry. Jinak sýkorky as i všechny druhy, ale ty se mi nepodařilo vyfotit.Snad jindy.

      Vymazat
  3. Mn se ti ptáci líbí..kostým samozřejmě taky.

    OdpovědětVymazat