čtvrtek 10. ledna 2013

Většina dnů

je tak nějak normálních, bezvýznamných, časem zapomenutých...
Ale když se člověk zamyslí, najde i pozitiva
- ač Lucka zůstala doma ( včerejší bolení v krku), nic jí není a na klavír a flétnu už odpoledne šla
- údajně volné dopoledne jsem strávila v práci poměrně nudnou činností,
  ale zase už nemám žádné resty (tedy v práci)
- stavila se za mnou Janička, ráno měla zablokovaná záda a nemohla se hnout, ale měla štěstí,
   na RHB ji vzali hned a pan doktor jí snad alespoň v té nejakutnější fázi pomohl a už jí je líp
- objednala jsem nás s Luckou ke kadeřnici přesně na termín, který jsem chtěla
- potkala jsem bývalou Lucčinu paní učitelku ( to je vždy milé setkání)
- troufám si říci, že i díky mojí osobě ( trochu jsem u toho chodila, remcala a prudila)
   byl konečně řádně vybaven zdravotnický kroužek na škole
- nesehnala jsem černý úplet v metráži, ale já to nevzdám a nějak to vymyslím
- domluvila jsem si rande s maminkou Tadeáška, konečně je po Vánocích a bude mít čas se zase sejít
- a největší plus dne !!! koupila jsem abonentky na kulturu v našem maloměstě !!!,
   když už se blíží to naše výročí společného soužití, tak si nějaký dárek zasloužím, že jo

1 komentář: