středa 2. ledna 2013

Hurá je leden

Vánoce šťastně za námi a zase najedeme na nějaký rytmus a řád. Sice to ještě potrvá, protože Lucka má volno, jde až v pondělí.
Včera večer na mne skočila jakási záhadná střevní choroba. Během asi 15 minut mi bylo tak zle, že jsem si chtěla volat rychlou. Podotýkám, že alkoholu jsem neměla ani kapku a v jídle jsem se taky brzdila.
 Dobře mi teda ještě není, ale žiju. Dokonce jsem ráno vstala a vyrazila do práce. Byl to teda boj, ale dobře jsem udělala. Mám víc jak polovinu práce, která musí být do pátku hotová. Tak to snad zítra dorazím.
Lucka byla doma s taťkou, má ještě dovolenou. Viki celý den spala, asi jsme ji včera fakt utahali.
A abych dohnala to vánoční lenošení, tak jsem se vrhla na žehlení. Lucka vydatně pomáhala, je to šikulka.

2 komentáře:

  1. Huš huš, všechny viry pryč!
    Před dvěma lety něco podobného zažil manžel - 1.1. se mu točila hlava, špatně od žaludku. Všichni se je po straně usmívali, ten včera musel řádit, že! Nikdo mu nechtěl věřit, že je to opravdu choroba.

    OdpovědětVymazat
  2. Já musím žehlit dnes a faaakt se mi nechce :-)

    OdpovědětVymazat