úterý 8. ledna 2013

Choroba

nechoroba, do práce jsem musela. Nesnáším takovou tu úřednickou práci, kdy hodinu děláte jednu blbost, která v závěru k ničemu není - toť statistika. No budiž. Vedení to chtělo, má to mít. V posteli s knížkou by mi asi bylo líp. Nebo bych ten čas využila jinak, líp. Zase na druhou stranu jsem byla v klidu, v teple, pěkně sama, jen s papíry a čísly...
Odpoledne jsem vyzvedla Lucku a musely jsme jet koupit nové cvičky. Ty staré se asi srazily, či co ?
Při té příležitosti se mi podařil docela dobrý kup. Naše prostřední bude mít maturitní ples. Situace je taková, že nemám chuť tam jít. Ach ty rodinné vztahy... Jenže Lucka se těší...
Nechodíme na plesy, nemám co na sebe.
A to co by asi šlo použít ( vím, že se z toho až tak nestřílí ) se nějak srazilo. Fakt to nechápu :).
Kouknu na stojan a byla tam. Halena plesová, třpytivá, pro nadměrné velikosti za slušnou cenu.
Na výběr ze tří barev. Černá - zavrhnuta ihned, laděná do červena - tuhle barvu prefuruju, modrozelená - úplně stejně laděná jako Lucky šaty. Když jsem slyšela chválu, jak mi to v té poslední sluší ( já si to nemyslím) bylo rozhodnuto.
Ono je to vlastně jedno. Vezmu ji jednou a zůstane několik let ve skříni, než ji odvezu na charitu.
A potom domů, úkoly, opáčko z přírodopisu, večeře, vyluxovat.
A to jsem se těšila, jak si zase zalenoším, přeci jen úplně fit ještě nejsem.
Jo a zítra to taky nevyjde. První letošní dlouhá středa a jako bonus na otočku HočoPočo.
Jak já se těším......

12 komentářů:

  1. Taky nechodíme na plesy, taky nadměrná velikost, neměla bych v čem jít... Brzy se uzdrav. A máš pravdu - postel s knihou by byla lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě už je hej, docela rychle jsem se z toho vylízala...

      Vymazat
  2. Ivo,u tebe je velikost 38 nadměrná?Co mám říkat já se svým XXL,chichi...U nás se taky všechno obutí a oblečení sráží, kluci výška 175cm, boty 43 a 48 kg!Krásně se na ně nakupuje.A chuť nechuť, je to jenom jednou za život, mami :-)
    Přeju co nejklidnější středu a brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu ! 38 ! Asi neumíš čísla ! Chuť nechuť ještě rozmyslím.

      Vymazat
  3. Ivo, jaká nadměrná velikost, ty máš tak 40kg i s železnou postelí a klíčema od domu. :)
    Třeba ples příjemně překvapí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A další, co se musí vrátit do školy. 40 kg jsem naposledy asi v 6té třídě základní školy. A tam se asi vracet nechci :).

      Vymazat
  4. Tak to jsi dnes od nás kousek :-). Ty vztahy, co? Bude líp!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem, večer, na otočku, naprosto zbytečně. grr

      Vymazat
  5. Pche, prý nadměrná.. spíš mají špatné číslování.

    Já na plesy chodím moc ráda a světě div se, ale mám i v čem (zachraňují mě moje svatební šaty, které moc svatebně nevypadají)

    jen s těmi vztahy, kdyby to bylo lepší..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ano nadměrná, teda ta nejnižší z nadměrných, ale je to tak. A svatební šaty? Jednak nevím, kde jim je konec, možná bych je někde našla. A pak bych je natáhla tak ke kolenům :). A navíc byly bílé...

      Vymazat
  6. no já řeší stejnej problém..ples bude v březnu..nemám co na sebe...na štědrý den jsem ěml šaty an sobě, nemohla jsem dýchat, to by nešlo:-(

    OdpovědětVymazat