pátek 9. listopadu 2012

Změna profese

ale jen dneska. Nejdřív ze mne byl taxikář (dlouhá a složitá historie). Cestou jsem potkala na dálnici ku Praze divočáka, mrtvého. Zajímalo by mne, jak dopadla osádka zdemolovaného vozu, který jsme míjely.
Potom jsem se stala šatnářkou a ...
To je tak. Jednou za rok pořádá naše firma seminář v  rámci celoživotního vzdělávání. A tak hurá z Bezdíkova, jako člen firmy se účastním nejen pasivně.
Uvítací výbor, výběrčí desátku


kontrolor


 šatnářka


hlídač, vrátná a závěrečný úklid.
Nebyla jsem v tom sama. Bylo nás víc. Nikterak mi tyhle úlohy nevadily. Takový nutný relax.
A tady se to odehrálo, někteří vědí...


Ostatní na tom byly možná hůř. Veřejně vystupovaly, nebo urputně pracovaly.
A zase domů. Vyzvednout Lucku, která trávila odpoledne u Šárky.
A honem do pelechu. Prostřední má stužkovací večírek a já nevím, jestli si v noci nezopakuji roli taxikáře , možná tak trochu i záchranáře....





Žádné komentáře:

Okomentovat