neděle 18. listopadu 2012

Živější neděle

Jo,jo, včera jsme lenošili a dnes jsme to museli dohnat.
Na včerejšek bylo v plánu, sehnat Lucce nějaké zimní vybavení. Aspoň jedny boty a jednu bundu.
Jenže po OVOV jí nebylo úplně nejlíp, tak jsme na nákupy vyrazili dnes po obědě.
Nerada nakupuju. Můj muž říká, že v tomo směru nejsem moc ženská, ale to si nestěžuje. Myslím, že je docela rád. Přesto někdy musím. Tři hodinky v nákupním centru a mám dost.
Výsledkem je opravdu jedna bunda, jedny boty, jedna čepice a zmrzlina.
Asi jsem náročná, ale...Dětské velikosti končí velikostí 128, pak už zase jen dámské. Tak co tomu mému hubeňourovi s velikostí 140-146 mám asi koupit né. Nebo já. Malá, bledá, tváře divé, kila navíc. Šanci má jen dlouhonohá blondýna, ach jo... Obyč triko na mužskýho za 500,- no nekupte to.
Nicméně nákupy byly v klidu. A honem domů. Včas jsme sedli do auta zpět, abychom stihli s mužem divadlo.
Do našeho " velkoměsta " totiž dnes zavítalo Divadlo Ungelt s představením Vzpomínky zůstanou se Zlatou Adamovskou a Petrem Štěpánkem. Prima to bylo.

2 komentáře:

  1. Ivo,
    taky mám ten pocit, že v této republice žijí jen
    modelky a modelové s ideálními velikostmi...
    My jsme doma velcí a oplácanější a při nakupování taky trpím, protože to málo z velikosti XL nebo XXL, co v krámech visí, mě fakt přivádí v úžas a vztek zároveň...
    Můj sen je přijít do obchodu, vybrat si mezi pěti modely v dané velikosti, zaplatit, odejít. Realita: lítám po okrese jak splašená střela a nakonec otrávená koupím stejně tu hrůzu, co jsem nejdřív zamítla, protože nic lepšího jsem stejně nesehnala:o( Problém máme i s riflema: buď jsou malé a když jsou dostatečně velké, tak jsou zas krátké. Nevím, proč si výrobci myslí, že kdo je oplácaný, je malý. Asi budu muset do Číny zaslat foto /měřím téměř metr osmdesát/. Je to boj.
    Tak jen abys věděla, že v tom nejsi sama.
    Zdraví Hana

    OdpovědětVymazat
  2. Já ani nemluvím...Mám 182cm, pár kil navíc...takoví vietnamci neoblíkaj a do normálního obchodu nemůžu:-P

    OdpovědětVymazat