úterý 27. listopadu 2012

Vánoce

se blíží a hlavně se na nás valí ze všech stran. Tahle všeobecná masáž mne nějak unavuje. Přesto, nebo snad právě proto už přemýšlím ( brzo, že) co a jak. Přiznám se dobrovolně, že mne to moc nebere.
To jsem ostatně psala vloni a mám to tak dlouhá léta. Po pravdě jsem ráda, když je leden.
Ale minulý týden jsem od jedné známé dostala vánoční kouličku ze zapichovaného patchworku.
Dnešek jsem zase strávila celý v práci, ale docela dobře. Byla za mnou dealerka se kterou se znám už dlouho. Stavila se spokojená nejstarší, která teda přinesla samé nepříliš pěkné zprávy.
Ono dvě sebevraždy a 15ti letá těhotná, to moc nepovzbudí. Mluvila jsem s jedním dobrým známým. Do toho jsem teda taky pracovala. A po práci jsem koupilla materiál na onen patchwork a doma jsme se s Luckou pustily do výroby. Dokonalé to není, ale na první pokus jsem docela spokojená.
Foto dodám zítra, dnes už nemám sílu.
Jen jedno, odněkud z netu : takhle nějak by to mělo vypadat.


2 komentáře: