středa 7. listopadu 2012

Nějak nemůžu pobrat

dnešní zážitek z práce.
Přijde klient. Po několika málo okamžicích je i laikovi jasné, že tady něco nehraje. Má typické a notoricky známe příznaky onemocnění.
Krátký rozhovor a raději voláme 155. A co na tom nemůžu pobrat ???
Již 4 měsíce je v neschopnosti a nikdo neví, co mu je. Přes víkend se stav zhoršil. Od pondělí navštívil dva lékaře odborníky. Byl odeslán k nám ( zcela jiný obor). Asi takový rozdíl, jako když chlapa pošlete na vyšetření na ženské oddělení. Až můj šéf s tím něco udělal. Bylo mi stydno...Stydno, za některé zdravotníky. Tak ať jdou dělat něco jiného, když je to nebaví a nebo tomu nerozumí. Když je jim lidská bytost lhostejná...Sakra...
Ještě jednou jsem se dnes takhle naštvala , když jsem si přečetla inzerát, že někdo věnuje čtyřletého psa, shodou okolností Rhodeského Ridgebacka, třeba na hlídání, nebo jen tak, protože mu cituju " přerostl přes hlavu, neví si s ním rady a raději ho nechá utratit". Tak proč si ho pořizoval, to vlastní dítě až ho přestane bavit  taky...ani nedomýšlím.
Moje nejmladší dítě je naštěstí šikulka a i v dešti zvládla sama hudebku. Moje dvouletá fena RR mi zatím přes hlavu nepřerostla a i další zbytek rodiny si myslím docela ujde. Nebudu se jich zbavovat, nechám si je. Alespoň tedy prozatím, to slibuju....
PS: dnešní slet "dorostenek a dorostenců " se prý vydařil a po dobrotách se jen zaprášilo...

3 komentáře:

  1. Bohužel, jako zdravotník bojují s tímto úplně stejně, nechápu, jak jiní, kolikrát větší odborníci než já NEVIDÍ,nebo NECHTĚJÍ VIDĚT!!!
    To říkám stále, většinou, kdo nemá známé, né vždy se mu dostane odpovídající péče. Je to smutné, je to tak:-(
    A teda s tím pejskem,.....to už nejde ani komentovat:-(

    OdpovědětVymazat
  2. člověk jen žasne, co se ve zdravotnictví děje. Táta nastupuje za 10 dnů do nemocnice na operaci. Nejvíc se děsím právě lhostjnosti zdravotníků.

    OdpovědětVymazat
  3. O lhostejnosti zdravotníků v poslední době něco vím. Nechci je házet všechny do jednoho pytle,ale někdy mi to dá hodně zabrat. A s tím psíkem, to je na ránu. Bohužel, to je realita dneška, jen to,co mě baví a odpovědnost žádná. Uf, to je ale pesimistický den.Ať je zase veseleji..

    OdpovědětVymazat