sobota 10. listopadu 2012

Malovaná roláda

Kdysi, před časem jsem ji někde viděla, vytiskla si návod a dneska mne přepadla chuť něco vytvořit.
Podotýkám, že roládu jsem nikdy nedělala. Přišlo mi to složité, aby se dobře zamotala,naplnila atd....
Prostě jsem z ní měla respekt. Dneska jsem to zkusila.


Na první pokus jsem spokojená. I chuťově je docela dobrá. Sice trochu spláclá, ale to vychytám. Snad.
Lucka byla odpoledne se Šárkou v kině a potom ještě chvilku u nich. Takže jsem měla klid na pečení a dodělávání různých restíků.
PS: předchozí noc jsem dělala pouze taxikáře, prostřední šla domů mezi prvními, v celkem slušném stavu

6 komentářů:

  1. Ta je nádherná! Také jsem roládu nikdy nepekla, mám strch, že mi praskne při motání. Pořád sbírám odvahu, snad se k tomu také někdy dopracuju.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé.. teda fakt klobouk dolů! Ač peču ráda, hodně a dobře, tak roláda se mi nedaří. A jak jsi dělala to malování?

    OdpovědětVymazat
  3. super...a že nedáš recepis :oO...a mládě je tedy slušné, pokud si dobře pamatuji, nebyla jsem tak vzorná :oDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milé dámy předpis najdete na www.brydova.cz pod stejným názvem jako má můj článek.

      Vymazat
    2. Ad mládě, ono už má svoje za sebou, tady ne, ale osobně klidně převyprávím veselé historky, které nám připravila.

      Vymazat