neděle 25. listopadu 2012

Jo, jo, jo aneb blogerské setkání

Po obědě vyrážím směr Praha. Cestou nabírám Radku.
Parkujeme u obchodu v HočoPočo. Vcházíme do restaruce. A už to jede, už to frčí.
Úžasné to bylo.
Aranelko moc a moc díky za organizaci dnešního odpoledne a obvzlášť za výběr místa setkání.
Fakt se ti to povedlo. Doufám, že další bude dřív než za rok.
A všem, kteří jste se zúčastnili moc děkuji za to, že jsem vás mohla poznat ve 3D (jak pravila Wlčice).


23 komentářů:

  1. Moc ráda jsem vás všechny viděla 3D.
    Aranelko, díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozdravuj Matýska, korále přežily :)

      Vymazat
    2. To jsem ráda. Jmenuju se Romana. Kdyby Matýsek byl býval byl holčička - tak má Emilku jistou, se mi to jméno nějak začalo líbit.

      Vymazat
  2. Bylo to super!!!

    Zase se potvrdilo pravidlo, že vrána k vráně sedá :))

    jste skvělé ženské!!

    Lucka, co už je doma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda Luci, vy jste ale rychlíci! A pozvání do ráje, tedy jen toho Českého platí :).

      Vymazat
  3. Jejda, to je rychlost!!! ;-) Bylo mi potěšením, Ivo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mě, doufám, že ne naposledy, ale příští týden asi nedám.

      Vymazat
  4. Holka jak ty to děláš...ty jsi rychlík :o))..a děkuji, že jsi přivezla Radku. Už nyní se těším na příště :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rychlík nejsem, to to nadšení, víš. Chtěla jsem, abys byla první, ale nevydržela jsem...
      A Radku jsem vezla ráda.

      Vymazat
  5. Já moc moc moc děkuji za svezení, setkání to bylo fakt úžasné !
    A připojuji se k nabídce setkání v ráji - tom Českém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za maskota :),na teplejší dny musíme něco vymyslet v přírodě.

      Vymazat
  6. MOc mě mrzí, že jsem tam nemohla být :-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mě to mrzelo,těšila jsem se na tebe, snad příště...

      Vymazat
  7. Holky, jak nám to tady sluší! To byl dobrý fotograf :-). Díky!

    OdpovědětVymazat
  8. Tééda.. to musela být opravdu vydařená akce!

    OdpovědětVymazat
  9. Ivo doufám,že příště,bude-li nějaké příště,si i my dvě popovídáme :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško taky doufám, ten čas letěl nějak moc rychle, viď

      Vymazat