pondělí 29. října 2012

Šaty

Už jsem tady psala , že prostřední bude maturovat. Nejdůležitější částí maturity je ples.
Tudíž se u nás před časem sháněly šaty. Úspěšně.
Ovšem tím vyvstala otázka v čem půjdou ostatní členové rodiny. Jsme tak trochu mimo, na plesy nechodíme. Taťka má slušný oblek i nějakou tu košily, která nakonec v dnešní době jde koupit i na poslední chvíli. Zrovna tak kravata. To bychom měli.
A teď Lucka. Byla  na plese Janě, byla i v tanečních, půjde samozřejmě s námi.
I sedla jsem k mému nejlepšímu kamarádovi internetu a vykouzlila na jednom aukčním obchodu šatičky.
Lucka si je vlastně sama vybrala. Dneska přišly. Splnily očekávání, spokojenost veliká.



Vzhledem k tomu, že je to šité na malé asi Japonečky, tak naší desetileté Lucii padnou jako ulité.
A máme postarosti s další osobou.
Nejstarší dcera jistě něco sežene a největší problém asi čeká mne. S mojí naprosto nekonfekční postavou (čti: malá, bledá, tlustá, tváře divé...) to bude oříšek. Ale ono to je nakonec jedno.
Hlavně aby byla spokojená maturantka, je to její ples.
Machinace podivného rázu v práci pokračovaly i dnes. Zcela zásadně se mne to zatím netýká, tudíž to vstřebávám...Přijela jsem domů, vyzvedla Lucku a chtěla splnit další nemilý úkol. Nákupy.
Tak jo. Lucka nemá ani boty, ani bundu, ani čepici, ani nic.
Já mám kabátek a šálu. Kabátek je podzimní a je mi v něm zima, ale prostě jsem se zamilovala a vzhledem k tomu, že byl za pár korun...No nekupte to, že.

6 komentářů:

  1. tak mě to letos čeká..tedy dcera vyhrožuej, že ne že propadne:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou úžasné, určitě budou Lucce moc slušet!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný šaty,tak ať je krásný i ples

    OdpovědětVymazat
  4. úžasný- barvy i model! nojo, my obryně se oblékáme mnohem obtížněji :-(

    OdpovědětVymazat
  5. No ale ach! Ty jsou překrásné a určitě snem každé slečny!

    OdpovědětVymazat