pátek 19. října 2012

Druhé kolo

Samozřejmě tím myslím volby.
Dopoledne přijela kolegyně, která moc často nejezdí, ale o to to bylo milejší.
Nějaké nákupy  a domů.
Lucka měla dohodnutou akci. V sousedním městě, kde pracuje maminka Šárky pořádali na základní škole noční pohádkovou hru. Nachodili víc jak 8 km, ale Lucka přijela nadšená a spokojená, Moc se jí to líbilo.

My jsme sebrali s mužem Viki a šli volit. Jelikož už nás znají a bylo jim divné, že manžel přišel sám, tak jsem byla vyzvána, abych se dostala i s Viki. Takže pozor, naše Viki byla volit. Jsme to ale uvědomnělá rodina, že.


Při procházení budouvou, kde jsem Vám minulý týden vyfotila píchačky jsem objevila ještě dva skvosty.
Trezor "nenápadně" schovaný na hlavní chodbě...


A dle požárních předpisů...Povšimněte si prosím zařízení vedle hydrantu - ohlašovna požáru ...


Po odvolení jsme si udělali společný okruh městem.

5 komentářů:

  1. my máme ten hydrant taky ve školce

    OdpovědětVymazat
  2. Viky před volební komisí je neodolatelná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, myslím, že pro volební komisy to bylo veselé zpestření.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. No právě a já si ho minulý týden při volbách vůbec nevšimla a to jsem šla okolo. Ještěže volby nemají víc kol, bůhví na co všechno bych v tom domě přišla :).

      Vymazat