úterý 18. září 2012

Poslední hezký den ?

Doufejme, že ne.
Dnešek jsem strávila v pracovním procesu a zdaleka jsem nestihla, co jsem chtěla.
Lucka byla na plavání spokojená.
Před časem bylo jedno naše přibližovadlo u pana doktora. Na dnešek bylo domluveno převzetí druhého stroje. Manžel ho odvezl, já naložila Viki do druhého auta a jely jsme pro taťku.
Cestou zpátky, jsme to vzali zkratkou ( je to sice dál a horší cesta...), svezli jednoho padákistu na kopec
(chytají poslední pěkné dny na lítání) a pak jsem vystoupila a šla domů s Viki pěšky.
Bylo krásně a tak se šlo cestou necestou...


A fotilo se.


A kozu ( ne jednu, ale tahle hezky pozovala) jsme potkaly.


 Všude samá zelená, pastva pro oči a balzám na duši.


Ani se nám do civilizace nechtělo.


Nakonec nám to nedalo a šly jsme se ještě podívat na jednoho kamaráda. Toho chudáka pořídili nezodpovědní lidé pro babičku a dědečka, aby nebyli v domku sami. Že je to pes velký, silný, který potřebuje důslednou výchovu jim asi jaksi nedošlo. Pejsek je nádherný, ale stále jen takto na malém dvorku za plotem.



Vedle v zahradě je ještě jeden, předevčírem tam taky jen tak zmateně pobíhal a plakal když nás viděl, dnes tam nebyl, tak doufám, že ten je na tom líp a páníčci se starají víc.


Žádné komentáře:

Okomentovat