neděle 9. září 2012

Pecka, psí tábor, den poslední

Ani dnes v noci zima nebyla. Ale rosa jo a veliká. Jenže dnes azúro už od rána. Typicky letní den. Prostě nádhera.
Ráno u rybníka


Pohled s terasy jídelny


 Program stejný. Snídaně, poslední cvičení.


Cvičili nejen pejsci, ale i lucka a to denně




 Ještě nachytat sluníčko


 Jenže pak změna. Coursing. Vzhledem k tomu, že Viki už byla utahaná a na jarním táboře nejevila zájem , tak jsme byly za diváky. Přitom jsem stihla trochu pobalit a po obědě a loučení (nikomu se domů nechtělo) jsme zamáčkly slzu a vyrazily k domovu.


 Stavily jsme se v Lomnici pro nějakou mňamku ke kafíčku, když už měl taťaka ty narozky...
Prostřední byla pracovat, nejstarší přišla na kafe.
Jen to vybalování a praní a tak, tak to mne tedy nebaví.

Fotky doplním. Je jich dost, dnes už jsem utahaná, jdu spát.

3 komentáře:

  1. tak jen kousíček od naší chaloupky jste byli...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to myslela, i na tebe jsem myslela....le my tam fakt neměly času nazbyt.

      Vymazat