pondělí 20. srpna 2012

Stěhování

Už když jsem ráno odjížděla, tak bylo vedro.
Dneska jsem nejela sama, měla jsem spolucestující. Janička se domluvila s jakýmsi mladíkem, který zatoužil po potkanicích, že mu dvě malé přenechá. Tak jsem je ráno naložila, pán si je u mne v práci dopoledne vyzvedl.


Takovéhle akce mám ráda. Předem domluvené, všechno klape...
Práce byla klidná, ale cesta zpět... Klimatizace na plný výkon a stejně bylo vedro.
Taťka opravdu odjel k babče posekat, má to hotové. Lucka byla s ním. Litovala jsem je oba.
Nejstarší se vrátila v noci, tak jsme jí potkánky, co jsme měli na hlídání nastěhovali zpátky už dnes.
Takže jsme v normálním počtu. Táta, máma, 1- 2 dcery (dle toho, kde nocuje prostřední, nejstarší už bydlí sama), 1 uřvaná kočka Mína, 1 bezdrápatá fena Viki a 3 potkanice - Fifinka, Leila a Core.
Doufám, že tento stav dlouho vydrží.

Žádné komentáře:

Okomentovat